Dirk Vantrois har nu været på L4M en uge, er blevet introduceret til jobbet af Peter Karlsen og er nu godt i gang. Så der er nye tider, og det tegner rigtig godt.

Med ansættelsen af Dirk er den daglige drift lagt i hænderne på tre medarbejdere med vidt forskellige kompetencer, sådan som det er nødvendigt for at varetage driften vores dejlige sted.

Opdeling af driften

Driften er delt i følgende tre sideordnede stillinger, alle med reference til bestyrelsen.

Nathalie, der ansat i en deltidsstilling, har ansvaret for administrationen, rengøringen, interiøret og samspillet med gæsterne, både under deres ophold, og når de ønsker hendes hjælp til planlægning af temauger og andre events.

Ingerlis, der ligeledes er ansat i en deltidsstilling, har ansvaret for bookingen og dermed en tæt kommunikation med både aktionærerne og Nathalie. Herudover løser Ingerlis administrative opgaver for bestyrelsen.

Dirk, der er ansat i en fuldtidsstilling, har ansvaret for bygningsmassen, parken, de udendørs anlæg, pools og alle tekniske installationer, og er dermed tæt knyttet til bygningsudvalget.

Flere arbejdsområder fordelt på flere medarbejdere kalder på tæt samarbejde internt mellem de ansatte, men også mellem dem og os som aktionærer og gæster.

For os som gæster betyder det

at vi skal vænne os til at sende forskellige budskaber, til forskellige mailadresser.

  •          Hvis du under dit ophold har vigtige kommentarer vedr. rengøring, bedes du sende en mail til Nathalie på l4m@mitfranskeslot.dk.
  •          Hvis du under dit ophold opdager noget, der ikke virker eller trænger til reparation, så skriv til Dirk på teknik@mitfranskeslot.dk.
  •          Forslag til ændringer af design, møbler, lamper eller udvikling af bygninger og udendørs anlæg, skal som hidtil altid sendes til bestyrelse@mitfranskeslot.dk

Se fotos af de ansatte under formalia/bestyrelse og personale her

Ændringen betyder IKKE, at vi nu har ’folk til alt’, tværtimod. Flere medarbejdere betyder at opgaver, der hidtil ikke har været tid og hænder til, nu bliver løftet – med andre ord et kvalitetsløft.

L4M er vores fælles sted

Og vi har de samme forpligtelser og muligheder for at hjælpe til, som vi hele tiden har haft:

  •         Inden længe vil I igen kunne finde opslag ved kontoret om, hvad Nathalie og Dirk gerne vil have hjælp til.
    Spørg altid Nathalie eller Dirk, før i går i gang med noget, I synes der trænger, så de kan bevare overblikket over, hvad der sker på stedet.
  •        Vi rydder stadig op efter os selv i køkkener og fællesområder – inde som ude, samt tømmer skraldeposer og fjerner flasker og pap.
  •        Vi flytter ikke rundt på møblement, liggestole og parasoller – og er det i særlige tilfælde nødvendigt, sætter vi tingene på plads efter brug.